Jauna un ērta Būvniecības informācijas sistēmas BIS klientu atbalsta sistēma

Būvniecības informācijas sistēmas BIS klientu ērtībai un ātrākai saziņai ir ieviesta jauna un ērta klientu atbalsta sistēma. Būvniecības valsts kontroles birojs vēlas paziņot, ka, uzklausot klientu ieteikumus, BIS atbalsta komanda ir izstrādājusi jaunu pieteikumu reģistrēšanas formu. Tā ļaus daudz ērtāk pieteikt jautājumu vai problēmsituāciju, kas saistīta ar BIS funkcionalitāti.

Kā lielākos ieguvumus var uzsvērt:
- iespēju sekot iesniegtā pieteikuma virzībai un statusam;
- ātru un ērtu ziņu saņemšanu no BIS klientu atbalsta par pieteikuma atrisinājumu vai nepieciešamo papildu informāciju;
- samazinātu pieteikumu apstrādes laiku.

Pieteikt problēmu Būvniecības informācijas sistēmā iespējams gan no publiskā portāla www.bis.gov.lv, gan no būvvalžu un projektētāju darba vietas, gan arī no tehnisko noteikumu izdevēju darba vietas. Vairāk par to lasiet instrukcijā.